Під час екстремального стрибка у Французьких Альпах загинув відомий в Росії бейсджампер Ратмір Нагімьянов

Вчора, 3 жовтня, у Французьких Альпах загинув Ратмір Нагімьянов - відомий в Росії і в усьому світі бейсджампер, що прославився екстремальними стрибками. Він стрибав як з міських будівель, так і з верхівок гір, ризикуючи життям, дивуючи глядача рідкісними і смертельно небезпечними елементами.

Під час чергового польоту в вінгсьюте у уральського бейсджампера не розкрився парашут, він врізався в фасад одного з будинків в центрі міста на вулиці Ельбонне і звалився на землю. Редакція БігПікчі висловлює щирі співчуття рідним і близьким Ратмира Нагімьянова. І ми згадуємо один з його екстремальних постів, який спортсмен нам надсилав.

Розповідає Ратмір Нагімьянов: "Кілька років тому я вперше дізнався про скелі Тіанмень в Китаї. Нічого подібного я раніше не бачив, і тоді ж виникла ідея стрибнути звідти".

(Всього 23 фото + 1 відео)

Фото: Володимир Абіх і Ратмір Нагімьянов, baseguru.ru

1. Відправним пунктом на скелі Тіанмень стало місто Шанхай. Тут ми з товаришами купили квитки на поїзд до міста Дзяндзядзе і вирушили в дорогу.

2. При покупці квитків виникли певні труднощі - виявилося, що придбати квитки через інтернет можна, без твого паспорта їх теж не продадуть, тому довелося купувати квитки на місці.

3. В результаті нам дісталися тільки сидячі місця, а їхати треба було 20 годин. Пасажирами виявилися дуже веселі люди, і поїздка на поїзді пройшла непомітно.

4. Перше враження було, що китайці всюди смітять і дуже галасливі.

5. Діставшись в Дзяндзядзе, ми вирушили на пошуки готелю. Подивившись кілька варіантів, зупинилися в хорошому готелі вартістю 1200 рублів за номер.

6. Там же, в Дзяндзядзе, знаходиться підйомник на гору Тіанмень, квиток коштує 1800 рублів. Канатна дорога є найдовшою в світі, її довжина - шість кілометрів. За дванадцять хвилин кабінка набирає 1300 метрів по вертикалі, піднімаючи вас на самий верх гори. Від вершини гори в різних напрямках розходяться туристичні стежки, ми приблизно знали, де знаходиться екзит, і без проблем знайшли його. Поки була погода, вирішили відразу стрибнути, а вже потім погуляти, помилуватися красотами.

7. Екзит - точка стрибка, зазвичай це місце на скелі, до якого легко дістатися, з найбільшою вертикальною частиною.

8. Наш екзит - це огорожі оглядового майданчика. Вид відкривається шикарний, під нами серпантини автомобільної дороги, по якій їздять туристичні автобуси. Також шлях польоту проходить через канатну дорогу, її потрібно буде пролетіти якомога ближче до кабінок фунікулера.

9. У перший раз вирішуємо летіти відразу до фунікулера і притискатися до нього ближче. Я стрибаю перший, Гліб відразу за мною. Після відділення сприйняття простору відразу переходить в іншу площину. У польоті все здається іншим - і схил, і трос канатної дороги, і в часі ти обмежений - потрібно швидко приймати рішення, за лічені секунди. Перелетіли канатну дорогу, починаю опускатися вниз, прибираю крила, щоб пригорнутися до кабінок, не виходить - висота і швидкість занадто великі щодо підйомника. Складається ще, максимально зможу опуститися на десять метрів до підйомників, йду в бік майданчика приземлення, розкриваю парашут, бачу політ Гліба, через 5 секунд він теж кидає медузу. Приземляємося на серпантин гірської дороги, автомобілі в цьому місці не їздять, ділянку дороги закритий для проїзду. Виходимо з парку, на другий стрибок не встигаємо.

За кілька днів до вильоту в Китай ми дізналися, що стрибки з оглядового майданчика Тіанмень заборонені, але діватися нам було нікуди - квитки куплені, поїздка спланована. Перед стрибком ми переживали, що нам можуть перешкодити стрибнути. І хоча ми не бачили плакатів, що забороняють стрибати, нас турбувало, що багато китайців, в тому числі обслуговуючий персонал, бачили наші стрибки, а китайці відомі своєю любов'ю до доносів. Проте ніяких претензій не виникло і ніхто не прийшов до нас в готель розбиратися. Подібні обставини додавали гостроти кожному стрибка. Я радий, що все обійшлося.

10. Їли ми в різних місцях - на вулицях, в кафешках чи ресторанах. Враження від їжі були всюди однаковими - їжа нам не подобалася.

11. Китайці додають в свої страви прянощі, після яких їжа стає несмачною.

12. Основними стравами є м'ясо і курка, також всюди подають рис, він тут замість хліба. За час поїздки в Китай ми все схудли.

13.

14.

15.

16.

17. На наступний день ми рано вранці зібралися на стрибок, щоб встигнути стрибнути два рази. Добралися до екзит точно так же. Цього разу вирішили зробити політ цікавіше і пролетіти поруч з автомобільною дорогою. Я стрибаю першим, Гліб за мною, знімає мій політ. Проходимо серпантин, пірнаємо під канатну дорогу, опиняємося в ущелину, зарослому джунглями, приземлятися там ніде, повертаємо в сторону майданчика приземлення і летимо на межі, доходимо з запасом, я розкривати першим, через п'ять секунд Гліб.

18. Піднімаємося на другий стрибок, починається дощ. Стрибати можна, гуляємо по парку, який вражає своєю красою і видами з вершини гори.

19. Дощ закінчується, знову йдемо на другий стрибок, намагаємося повторити ранковий політ, тільки цього разу опуститися нижче до канатної дороги. Цього разу зміг опуститися до п'яти метрів, все-таки великі крила, в яких я літаю, дають про себе знати - площа занадто велика, потрібно найточніший розрахунок траєкторії, а це небезпечно, оскільки ще потрібно перелетіти канатну дорогу. Приземляємося, повертаємося в готель.

20. На третій день погода зіпсувалася, і ми поїхали на екскурсію в парк, "Уліньюань". Парк вражає своїми розмірами і красою. Можна сказати, що програму зі стрибків ми виконали, тому що залишилося два дні провели в цьому парку, вхід коштує 3 тис. Рублів, і абонемент діє протягом трьох днів. Поверталися в Шанхай так само на поїзді, тільки цього разу змогли купити місця в лежачому вагоні.

21.

22. Туманні скелі Китайській провінції перевершили мої найсміливіші очікування, дивовижний регіон, дихаючий старовиною, вразив уяву і подарував можливість відчути себе героєм фільму "Аватар".