Сходження на гору Фудзі

пише pokemoshkin: Напевно, в списку будь-якого іноземця, що проживає в Японії, обов'язковим пунктом стоїть сходження на Фудзі. Ми не стали винятком і, звірившись з календарем роботи на серпень, вирішили штурмувати гору 31 липня. Тим більше що Фудзі все-таки вулкан, тому дуже хотілося забратися на вершину, поки не почалося чергове виверження.

(Всього 31 фото)

1. Взагалі, для простих обивателів на зразок нас сезон сходжень на Фудзі відкритий з липня по кінець серпня. Після сезону можна підніматися тільки з гідом.

З Ніігати ми не знайшли автобусів, які їдуть на Фудзі, тому запланували виїзд на гору з Токіо зі станції Сіндзюку.
Половина автобуса іноземців. Зліва від нас сидів дуже дратівливий англомовний чувак, який не замовкав протягом всієї поїздки до гори. За що заслужив прізвисько «магнітофон». Попереду сидів вечнокашляющій індус, поруч з ним індуска в національному одязі, на задніх сидіння жителі Піднебесної.
Автобус йде близько 2 годин до 5 рівня Фудзі (гогоме), висота близько 2100 метрів.

Погода була огидна, йшов дрібний дощ, тому відразу ж пішли в магазинчик і купили по дешевенький дощовик. Коли приїжджаєш на Фудзі і купуєш що-небудь в тутешніх магазинах, то потрібно забути слово дешево, так як навіть найдешевша вода стоїть тут в кілька разів дорожче ніж «внизу». І чим ближче до вершини, тим дорожче.

Фігачіт дощ, але діватися вже нікуди. Автобус назад тільки на наступний день, тому напинають дощовики і висуваємося в шлях.

Я забув в готелі в Токіо водонепроникним чохол на фоторюкзак, тому коли побачив дівчину з поліетиленовим чохлом на рюкзаку в магазині, одразу ж підбіг, щоб запитати, де вона його купила. Дівчина відповіла, що купувала його не тут, і що якщо він мені потрібен, вона може його подарувати, так як вже спустилася з гори. Ще пропонувала взяти її палицю для підйому, але ми відмовилися. Отримавши чохол, я просто світився від щастя.

2. Тепер точно все в порядку, і ми починаємо сходження.

3. Навколо туман. Одинаки, великі групки неспішно йдуть вгору, роблячи зупинки на відпочинок кожні хвилин 10. Через це ми то обганяємо, то знову опиняємося позаду вже надокучили груп.

4. На черговому повороті відпочивала велика група туристів. Наблизившись до голови групи, я побачив знайоме обличчя. Перша думка: "Не може бути. Що йому тут робити ?! Хоча ..." За метра 2 зауважив, що він теж дивиться на нас. Скориставшись моментом, питаю: "Такекава-сан дес ка?" На що отримую ствердну відповідь. Я теж представився. Потиснули руки, обнялися. Вже не знаю, як японець, а я був радий зустрічі. Чи не бачився з ним уже років 10, так як чола закрили в'їзд нашу країну. Він раніше возив в Росію альпіністів, рибалок та інших дітей природи. Напевно, занадто багато на вертольотах літав з камерою, ось і прикрили в'їзд. Японець сказав, що кожен день водить групи туристів на Фудзі, а його партнер по бізнесу Кураока-сан зараз на Евересті, в який вже раз повів туристів на сходження. Кураока-сан, до слова, кілька років тому серйозно пошкодив хребет і за чутками був паралізований, тому новина про те, що він знаходиться в доброму здоров'ї мене дуже порадувала. Треба було продовжувати шлях, тому залишив свій номер телефону японцеві. Може колись ще побачимося.

5. На гору лізуть всі від малого до великого.

6. Перед сьомою базою дорога змінилася - тепер замість гравийки пішов більш крутий підйом по булижникам. Ми дійшли до першої нічліжки і вирішили в ній переночувати, так як дощ став посилюватися, а наші штани і взуття порядно промокли. Ще одна причина, по якій ми довго не сумніваючись залишилися на нічліг в першій-ліпшій "ямагоя", полягала в тому, що судячи з відповідей місцевих гідів, на восьмий основі не буде місць у нічліжках, тому ми ризикували залишитися спати на вулиці. Чи потрібно говорити, що перспектива спати в дощ при температурі близько 5 градусів зовсім не радує. Зупинилися і зовсім не пошкодували. Гостинні господарі посадили нас біля вогнища, налили гарячого чаю, а потім включили теплову гармату, щоб ми могли висушити свій одяг.

7. Мабуть ми сподобалися господареві, так як для інших постояльців, які прийшли пізніше нас, він вже не включав гармату. Сушити одяг на собі занадто гаряче, тому господар виніс мені свої штани, щоб я переодягнувся. Крім джинсів, просушив взуття Лейли. Ми трохи офигели від спека теплової гармати, тому після того, як просушили одяг, пішли на другий поверх спати. Вечеря був запланований на 5 годині вечора.

8. Коли ми спустилися вниз, на вулиці перестав лити дощ.

9. У хмарах відчуваєш себе їжачком в тумані.

10. Звідти ми прийшли.

11. Це інші нічліжки на 7 рівні.

12. Над хмарами.

13. Стежка нагору.

14. На першому поверсі нічліжки зібралася купа народу. Була якась інтернаціональна бригада, серед яких був хлопець з Узбекистану. Дивно почути рідну мову тут. Швиденько перекусили рисом з м'ясом, запили все це справа супом "місо" і пішли далі відсипатися на другий поверх, так як вирішили продовжити сходження об 11 годині ночі. Висунулися з табору тільки опівночі. Підніматися довелося при світлі ліхтарика на голові. По початку все йшло добре, але поступово мене став турбувати шлунок. Чим вище забиралися, тим сильніше починало каламутити. Рекорди сходження ми не планували встановлювати, тому йшли таким темпом, щоб було комфортно. Десь на 8 рівні мене вже стало ковбасити не по дитячому, але думка повернути назад навіть не відвідувала голову, так як проходити через цю жопу ще раз абсолютно не хотілося. Потихеньку, не поспішаючи, повзли вгору. У якийсь момент важкий рюкзак з речами за спиною вже став діставати. Якщо чесно, обламували кожен раз діставати фотик. Світанок ми зустріли біля однієї з нічліжок на 8 рівні.

15. Поспали хвилин десять на лавочці і побрели далі вгору. вид вниз.

16. Після світанку стало помітно тепліше і світліше. У ранковому світлі сонця схили Фудзі виглядали якось по-марсіанському.

17. Океан хмар.

18. Тепер вже виднілися "торії" вершини гори, і кожен крок наближав нас до заповітної мети.

19. Поки ми повзли вгору, можна було бачити, як бадьорим кроком по зворотній дорозі марширують вчорашні групи. Не знаю, як Лейла, а я на них дивився з невеликою заздрістю ??

20. Тупотимо далі.

21. Останній ривок на вершину не всім дається легко, ми обігнали групу японців, які буквально несли задихається дівчину. У неї був такий колір обличчя, що вона скоро ковзани відкине, незважаючи на це на вершині гори вона вже бігала з сигаретою в зубах. А групи все продовжують залишати вершину.

22. Ми ж йдемо далі вгору.

23.

24. Залишилося зовсім трохи.

25. Близько 8 ранку з горем навпіл дісталися до вершини.

26.

27. Вид на останню ділянку підйому.

28. Впали на сходинки храму, випили водички і полягали спати на лавочках. Я буквально провалився в небуття і, начебто, навіть встиг подивитися один сон. Прокинулися через хвилин 45, поїли "Баунті", яке я привіз з Владивостока і вирішили, що пора спускатися. Упевненості в тому, що вийшовши в 9 ранку з вершини встигнемо дійти до 5 бази і на автобус о 13:00 не було зовсім. Купили в дорогу водички за 500 ієн, звірились з картою і пішли вниз за спеціальною дорозі для спуску.

29. На подив ноги швидко крокували вниз і з кожним кроком стан організму приходило в норму. Чим далі ми йшли від вершини, тим більше ставала впевненість в тому, що до автобусу все-таки встигнемо. Десь через годину спуску ноги трохи втомилися і почали боліти коліна від постійного навантаження. Крім цього, суглоби ступні теж почали втомлюватися, тому пару раз через які потрапляли під п'яту каменів мало не підвернув ногу. Вершина залишилася позаду.

30. Цей монстр завозить напої, їжу, пальне по нічліжка і магазинчиках аж до самої вершини.

31.

На карті було написано, що дорога з вершини до 5 рівня займає близько 4 годин.
Ми втекли вниз менш, ніж за 3 години.

Перша думка, коли дісталися до автобусної зупинки: «ура, ще трохи і можна буде прийняти душ, переодягнутися і витягнутися на чистій постелі». На подив, м'язи ніг на наступний день не турбували, коліна теж не хворіли. Лежачи в теплому ліжечку, погуглити про «висотну хворобу». Виявилося, що ми порушили мінімум як одне правило - не можна лізти в гори з хворим горлом! Ну і ще ми замало пили води. Врахуємо всі це, якщо готові до десантування на Кіліманджаро.

Вже пройшов тиждень з тих пір, як ми забралися на Фудзі. Незважаючи на те, що під час сходження було не до красот, все одно залишилися тільки хороші спогади про ці два дні. Такої кількості зірок на небі я ще ніколи не бачив у своєму житті. Ми кілька разів зупинялися в темряві, вимикали ліхтарики на лобах і з захопленням дивилися на небо.

Вчора народилася ідея знову сходити в гори, тільки постаратися отримати від цього якомога більше задоволення. Треба буде зробити замовлення на оренду машини, покатаємося до сусідньої префектури, про яку розповім через пару тижнів.