Союз ТМА-19 - за кілька днів до польоту

Старт транспортного пілотованого корабля "Союз ТМА-19" з новим екіпажем для Міжнародної космічної станції намічений на 16 червня 2010 року До основного складу екіпажу входять росіянин Федір Юрчихін і американці Шеннон Уокер і Даглас Вілок. У дублюючий склад - росіянин Дмитро Кондратьєв, італієць Паоло Несполі (Європейське космічне агентство (ЄКА) і американка Кетрін Колман. Старт запланований з космодрому Байконур о 01:35 за київським часом. Як повідомляється, місія триватиме 164 дні.

Спонсор поста: Таки, на нашому сайті є робота в Одесі. Jobcast - людський пошук роботи для тих, кому вона до сих пір потрібна.

Джерело: Журнал /amelito

Екіпаж має приймання шаттла "Діскавері" і російського пілотованого корабля "Союз ТМА-01М", а також трьох вантажних кораблів "Прогрес М". Федір Юрчихін має в своєму активі два польоту в космос загальною тривалістю 207 діб 13 годин 03 хвилини 42 секунди. Перший політ Федора відбувся в складі місії STS-112 на човнику Атлантіс з 7 по 18 жовтня 2002 року. Другий політ як бортінженер в складі екіпажу ТМА -10 7 квiтня 2007, був командиром 15-ої основної експедиції, разом з Олегом Котовим і Чарльзом Шимон. Під час польоту зробив три виходи у відкритий космос. Шеннон Уолкер не має досвіду космічних польотів, але багато разів була в кандидатах в астронавти. Працювала в Космічному центрі імені Джонсона (Johnson Space Center) керівником групи забезпечення польоту Міжнародної космічної станції. Деякий час працювала в Москві. У жовтні 2009 року брала участь в перших тренуваннях для групи астронавтів NASA в штаб-квартирі компанії SpaceX в Hawthorne, CA. Тренування були сфокусовані на взаємодії екіпажу з кораблем Dragon під час його наближення і стикування з МКС. Астронавтам були дані інструкції про правила входу і покидання корабля, системі життєзабезпечення, роботі з вантажами і передачі командної інформації за допомогою пристрою зв'язку UHF-діапазону. Даглас Вілок має в своєму активі один космічний політ загальною тривалістю 15 діб. 02 год. 23 хв. 55 сек. Єдиний політ відбувся в складі місії STS-120 на човнику Discovery. Під час польоту виконав три виходи у відкритий космос. Має кваліфікацію старшого пілота (Senior Army Aviator), загальний наліт становить понад 2000 годин на 43 типах літаків і вертольотів. Позивний ТМА-19 - Олімп.

1. Даглас Уіллок, Федір Юрчихін і Шеннон Уокер

2. Шеннон Уокер

3. Федір Юрчихін - космонавт No. 98

4. Шеннон Уокер

5. Даглас Уіллок

6. Даглас Уіллок

7. Шеннон Уокер

8. Федір Юрчихін, перед польотом пройшов інтенсивні курси англійської мови.

9. Тренування в Зоряному містечку