Наукова краса термометр Галілея

Галілео Галілей був італійським фізиком, математиком, астрономом і філософом, що зіграв чималу роль в науковій революції 16-го століття. Він був першим, хто відкрив, що щільність рідини змінюється в результаті підвищення або зниження температури.

1. Названий в його честь термометр зроблений з герметичного скляного циліндра. Усередині чиста рідина і кілька бульбашок, кожен з яких має гирьку.

2. У міру зміни температури вони піднімаються і опускаються в залежності від математичних принципів. І все ж в термометрі Галілея крім практичної цінності є ще й естетична - це сам по собі прекрасний об'єкт.

3. І хоча Галілео не створював цей термометр, його назвали в його честь, тому що без його відкриттів термометра б не було. Ці пристрої роблять з кінця 17-го століття.

4. До кожного бульбашки прикріплена гирька. На кожній з них вигравіруваний символ і номер. Це противаги. Кожен з них відрізняється від інших.

5. В бульбашки була додана фарбована вода, щоб кожен міхур мав одну і ту ж щільність. Але це додало термометру свою красу.

6. Математичні принципи термометра дуже прості. Кожен бульбашка в термометрі має однаковий обсяг, а значить і однакову щільність.

7. Це означає, що кожен пухирець має ту ж гравітаційну величину і виштовхують силу. Гравітація (сила тяжіння) штовхає вниз, що виштовхує сила - вгору.

8. Кожен Булька позначається гирькою, прикріпленою до його основи. Ця гирька збільшує відносну вагу міхура, а також ефект його сили тяжіння. Гирька означає, що щільність кожного міхура трохи відрізняється від інших.

9. Той кульку, який знаходиться на самому дні, і показує нинішню температуру.

10. У міру того, як щільність рідини навколо міхура змінюється, сил тяжіння перевершує виштовхуючу силу, тому міхур йде на дно. Коли температура підвищується, щільність рідини теж підвищується.

11. Коли щільність знижується, що виштовхує сила також знижується. Всі бульбашки постійні, так що коли температура і рідина збільшуються, що виштовхує сила знижується через пропорційності з щільністю рідини, і міхур йде на дно.

12. Те ж саме і навпаки, коли щільність води збільшується. Кожен міхур має вагу, так що він буде підніматися і опускатися в рідини певної щільності при певній температурі.

13. У плані дизайну термометр відрізняється елегантністю і красивою формою. Це справжній приклад наукової краси, або красивою науки. Багато статей про красу в науці не обходяться без згадки термометра.