Топ-10 найкрасивіших жінок-вчених

Прийнято вважати, що розумні жінки, по-перше, рідкість. По-друге, вони, як би м'якше висловитися, не цілком привабливі. Або принаймні на любителя. Або так: їх зовнішні дані не завжди відповідають загальноприйнятим уявленням про красу. Може бути. Але не завжди.

У всякому разі, наш топ-10 легко розбиває ці банальні уявлення.

1. Емі Майнцер, астроном. Заступник наукового керівника проекту Wide-Field Infrared Survey Explorer і головний дослідник в проекті NEOWISE з вивчення малих планет. Її наукові інтереси: астероїди, коричневі карлики, атмосфери планет, пилові диски, формування зірок, проектування і створення приладів наземного і космічного базування.

2. Кліо Крессуелл, математик з університету Сіднея. Автор книги "Математика і секс".

3. Талі Шарот, нейробіолог. Вивчає процеси головного мозку, що впливають на емоційне сприйняття і пам'ять.

4. Ронда Фріман. нейропсихолог.

5. Лора Ауль. Професор англійської мови і літератури, письменник.

6. Рендалл. Доктор теоретичної фізики в Гарвардському університеті, експерт з питань молекулярної фізики і космології.

7. Марія Спіропулу. Спеціаліст з експериментальної фізики Європейської організації з ядерних досліджень в Женеві (CERN). Брала участь у створенні Великого адронного коллайдера. Ви можете повторити фразу: "У відношенні комплементарності Бора я б сказала, що віра і докази частково виключають один одного: якщо ми в щось віримо, то нам не потрібні докази, а якщо у нас є докази, то вірити не потрібно"? А вона може навіть зрозуміти те, що сказала.

8. Олівія Джадсон - еволюційний біолог і науковий журналіст. Закінчила Стенфордський університет і отримала ступінь доктора біологічних наук в Оксфорді. Автор багатьох статей в The Economist, Nature, Science, The Guardian і книги "Кожній тварі - по парі".

9. Ческа Берлсон - видатний вчений в галузі морських біологічних досліджень.

10. Франциска Мішор - еволюційний біолог.