Подорожуючи по Перу з Куско до Мачу-Пікчу

Запрошуємо вас в невелике Фотоподорож по Перу - в цьому випуску ви, разом з Юлією Бурулевой ака hirosima, побуваєте в місті Куско, щоб потім попрямувати у бік Мачу-Пікчу. Вас чекають перуанські вулички, усміхнені діти і своєрідний колорит ...

Дивіться також випуски - По дорозі через Перу, Життя в Перу

(Всього 114 фото)

Джерело: ЖЖурнал /hirosima

1. Отже, діставшись нічним автобусом з Арекипи в Куско, ми в першу чергу ... пішли на ринок купувати інгредієнти для севиче - офігенно смачного місцевого страви, до якого ми так звикли, подорожуючи по Амазонії і узбережжю)

2. купили шматок камбали) риби на ринку до речі зовсім мало, в основному овочі та курятина

3. і пішли просто витріщатися на місцевих і місто

10.

11.

12.

13.

14.

15. ця бабця за те, що я її сфотографувала, ляснув пакетом по дупі. Стара відьма! ) Це єдиний інцидент такого роду за всю історію подорожей та стріт-фотографування)

16. Головна площа Куско

17.

18.

19. я в ресторанчику з видом на головну площу.

20.

21.

22.

23. На наступний день ми пішли оглядати визначні пам'ятки. На знаменитий Саксайуаман - руїни древніх инкских споруд, можна доїхати культурно на автобусі, але ми вирішили піднятися пішки.

24. Вид на Куско зверху

25.

26. В дорозі ми зустріли ламу ...

27.

28. і хлопчика з м'ячиком)

29. Оглянути Саксайуаман і Куско ми вирішили спочатку зверху, піднявшись до статуї Христа, яка височить над містом

30. Там звичайно ж чекали торговці)

31.

32. колоритну групу школярів більше цікавила біганина)

33.

34.

35.

36.

37. А з іншого боку статуї відкривався вид на Саксайуаман

38. На задньому плані видно туристичні автобуси. А на передньому - перуанські діти)

39. Ось вони - теж в м'яч грають)

40. Спустившись вниз, залипнула на фотографуванні цих самих дітей) Вони з задоволенням позували, на відміну від дорослих)

41.

42.

43.

44.

45.

46. ​​Хоча ця дівчинка теж зажадала грошей після закінчення "фотосесії")

47. Так як туристичний наліт всього навколо порядком почав дратувати, ми вирішили не брати участь у традиційній програмі і не йти всередину Саксайуаман. Але, посидівши-покуривши, передумали. Але вирішили проникати без квитків) Хоч якесь разлеченій). Отже, обійшовши Саксайуаман з іншого боку від головного входу, куди привозять всіх туристів, ми нахабно полізли на руїни. Але, не встигнувши пройти і п'яти хвилин, почули свист охоронця) жаль, він був по нашу душу. І як вони тільки помітили! Ми зробили вигляд, що по-перше не розуміємо по-іспанськи, по-друге, на вимогу "Тикет, тікет!" почали показувати в глиб Саксайуаман, типу "Ауа френдс віз тікетс ЗЕА!" Також ми намагалися дзвонити цим самим уявним друзям, і розчарування говорили "Зей донт листя ((" Загалом, таким чином, в нібито пошуках друзів і під конвоєм охоронця, ми пройшли майже весь Саксайуаман)))

48.

49. Я навіть примудрялася фотографувати по шляху) Але в підсумку нас все-таки виставили)

50.

51. і ми пішки пішли до наступних руїн - Кенко.

52. По дорозі знімаючи всякі будиночки і дворики

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59. Коли ми дійшли до Кенко, вже порядком стемніло. Але це було навіть на краще - все туристи роз'їхалися, охоронці теж) І можна було спокійно погуляти і відчути атмосферу

60. Я в руїнах

61. Вид на вечірній Куско

62.

63.

64. Назад в місто ми вибиралися, піймавши якусь проходить повз маршрутку. Яка висадила нас в підсумку в абсолютно незнайомому районі Куско. Прогулюючись вулицями, ми побачили цікавий будинок з світяться червоним світлом вікнами і пішли дивитися, що там. Це виявилося просто кафе. Але з таким інтер'єром, що мій мозок довго не міг це все усвідомити і переварити) Скрізь за столиками сиділи іграшки, все було підсвічено різнобарвними ліхтарями, ходив офіціант в смішний капелюсі і т.д. У обшем, дивіться самі)

65.

66.

67.

68. Як з'ясувалося, це кафе відкрив один чудовий товариш, який займається в Перу благодійністю для дітей, і всі доходи від кафе йдуть на допомогу дітям. Ми з задоволенням там замовили десертики. Чого тільки не зробиш заради дітей))

69.

70.

71.

72.

73.

74.

75.

76. А наступного ранку о 8 ранку ми вже виїхали на звичайному рейсовому автобусі в бік Мачу-Пікчу - через Писак, Урубамби і Ойантайтамбо. Автобус безпосередньо в Мачу-Пікчу не йде, тому їхали з пересадками, прогулюючись заодно по маленьким містечкам священної долини інків.

77.

78. Шашлик-машлик з куючи - морської свинки. Ми так і не спробували це блюдо місцевої кухні. У мене колись жила вдома така, і ніби як був маленький друг ... Шкода коротше

79. Ось такі приблизно вулички в цих містечках - повне відчуття "жопи світу") Але є в цьому своя чарівність.

80.

88.

89.

90. продавець дверей

91. продавець відер) підкорив мене кольором кепки, що поєднується з одним з відер)

92. продавщиця кукурудзи

93.

94.

95. Маленька дівчинка, побачивши двох тіток з фотоапаратами, описалась від страху)

96. і бабуся потягла її додому)

97.

98.

99. місцеві пси

100.

101.

102.

103.

104. а культурне життя-таки існує) місцевий паб)

105. фотографувати дітей - моя слабкість) тому знову зависла на них).

106.

107.

108. Найцікавіше в фотографуванні дітей - це спостерігати їх непідробну радість в момент, коли показуєш їм їх фото на екранчику)

109.

110. Зайшовши в маленький винний магазинчик, купили вина в дорогу, але якісь товариші - чи то далекобійники, то будівельники якісь, які сиділи там з кружками пива, умовили нас випити з ними. Ну і сіли поговорити, поговорити про місцеве життя) Мені так і взагалі добре - базікає зазвичай Іринка, а я посміхаюся і фотографую)

111.

112.

113.

114.

Насилу вдалося піти і встигнути на маршрутку до Ойантайтамбо, а там і на останній поїзд до Агуас Кальєнтес. Годині о 11 вечора ми вже були там, біля підніжжя Мачу-Пікчу. Відразу біля виходу з вокзалу нас обступили місцеві, які розтягують всіх туристів за своїми готелям. Ми пішли за першим-ліпшим товаришем, який пообіцяв зручний готель прямо біля автобусної зупинки, з якої вранці йдуть автобуси на Мачу-Пікчу.
На наступний ранок стояв ранній підйом - о 5 ранку. Ми хотіли зі світанком на першому ж автобусі піднятися до Мачу-Пікчу.