висотний Львів

Пише Віталій Раскалов ака raskalov_vit: Продовжуємо звіти з нашого річного подорожі, на цей раз ми приїхали до Львова. У місті зупинилися всього на 3 дні. Все що ми встигли зробити, і де побували ви можете подивитися всередині поста!

(Всього 34 фото + 1 відео)

1. Приїхавши вранці до Львова ми почали нашу екскурсію по місту. Запримітили красивий купол зі статуєю свободи на даху, і буквально через 10 хвилин виявилися нагорі.

2. Єдина в світі сидить статуя Свободи знаходиться у Львові на даху Музею етнографії та художнього промислу Інституту народознавства НАН України (Насправді, це не статуя свободи, а статуя ощадливості.) Підказує нам Вікіпедія.

3. Пам'ятник Тарасу Шевченку та Латинська катедра.

4. Переміщаємося на дах Міської ратуші, вхід до ратуші вільний, на її башті знаходиться платний оглядовий майданчик, з якого відкривається мабуть найкращий вид на місто. Вартість входу: 5 гривень.

5. Успенська церква.

6. Домініканський костел і монастир - за радянських часів тут розташовувався Музей історії релігії та атеїзму.

7. Історичний центр міста.

8. Телевежа на "Лисій Горі", це найвища споруда в місті. На наш жаль вона виявилася діюча.

9. Ну а тепер перейдемо до найцікавішого.

10. Знайомтеся, Костел святих Петра і Павла ордену єзуїтів, нині він закритий на реконструкцію.

11. Костел єзуїтів - одне з найбільших культових споруд Львова: довжина 41 метр, ширина 22,5 метра, висота - 26 метрів. Костел міг вмістити до 5 тисяч віруючих.

12. Але зараз служби не проводяться, і костел використовується як одне книгосховищ Львова.

13.

14. Сам по собі костел має нестандартне планування - вхід у нього на сході, а вівтар навпаки, на заході.

15.

16. Львівський Оперний театр / ща-ща ми і на нього заліземо.

17. Храм Преображення Господнього.

18. Пам'ятник Адаму Міцкевичу.

19. Марійська площа.

20. Проспект Свободи.

21. Церква Святого Андрія.

22. На наступний день ми пішли на вокзал купувати квитки до Одеси.

23. Ну і грішно було залізти на вокзал. На одному з цих поїздів ми з kirbase поїдемо.

24. Церква святих Ольги і Єлизавети.

25. Костел Святої Ельжбети - собор у неоготичному стилі у Львові, на площі Кропивницького, поряд з вулицею Городоцькій. За переказами костел був названий на честь популярної в народі імператриці Єлизавети (Зізі) Габсбург, дружини імператора Австро-Угорщини Франца-Йосипа I. З 1991 року перебуває у власності української греко-католицької церкви і іменується храмом святих Ольги і Єлизавети.

26. Львівський Оперний театр, на його дах по початку ми хотіли лізти по громовідводу. Але в першу ніч ми фізично втомилися, а на другу пішов сильний дощ.

27. Потрапили ми туди досить легким шляхом, вдень по театру проводяться екскурсії, досить вибитися з групи і почати шастати по тих приміщень. Через 15 хвилин був знайдений відкритий вихід на горище в банкетному залі (!!!)

28. Кирило і його дівчина.

29.

30.

31.

32.

33.

34. Так закінчився Львів!