висотний Дубаї

Пише Олександр Ремньова: Всем привет! У цьому пості хочу розповісти про те, як я бюджетно з'їздив в Дубай цієї зими. Чому саме Дубай? Так все дуже просто, по-перше я знайшов шалено дешеві авіаквитки з Києва, по-друге Дубай - місто хмарочосів, це просто рай для любителів висоти. Але про все по порядку

(Всього 37 фото)

Спонсор поста: Ікра зерниста осетрова: Не знаєте де купити чорну ікру? Кращий подарунок для Ваших близьких і бізнес-партнерів тільки у нас!
Джерело: ЖЖурнал /alexandr-remnev

1. Після нового року я почав замислюватися про те, що мені робити після сесії, на лютневих канікулах. Якщо вже і їхати кудись взимку, то це повинна бути обов'язково країна, в якій в цей час стовпчик термометра не опускається нижче +20.

З самого початку я планував дуже бюджетну поїздку, думав навіть спати в Дубаї на дахах. Від Москви до Києва я вирішив їхати автостопом. Влітку я вже катався по такому маршруту і думав взимку все пройде відмінно. ОХ ЯК ЖЕ Я помилявся!

Починалося все просто чудово. Рано вранці я сів в електричку і поїхав в сторону траси. Буквально через кілька хвилин мене підбирає перша машина. Всі водії попадалися цікаві і доброзичливі. На яких машинах мене тільки не підвозили, починаючи з убитої ниви і закінчуючи потужним гелендвагеном. Проїхавши Орел я зрозумів, що трошки переплутав траси! Замість того щоб поїхати по Київському шосе я поїхав по Кримському шосе. Після Орла від траси відходить дорога (протяжністю приблизно 100 км), що з'єднує ці два шосе. На 1/3 шляху стоїть місто - Железногорськ. До нього я ще сяк-так доїхав, а от далі ... далі ніхто практично не їхав. Лише тільки зрідка проносилися машини з московськими номерами, що в дійсності не зупинялися. На автовокзалі мені сказали, що автобус, який їде до перетину з Київським шосе, піде тільки наступного ранку. На виході з вокзалу мене гальмують місцеві таксисти, пропонують за 1500р доїхати до потрібного мені місця. Посміявшись, я пішов далі. За такі гроші я міг і на поїзді доїхати від Москви до Києва. Вже на вулиці ще один таксист пропонує за 400, виходу у мене практично не було, чекати до ранку вже дуже не хотілося, так що я погодився. У підсумку, він мене провіз 30 км і висадив прям на дорозі зі словами: «Хочеш далі? Плати більше! ». Проклинаючи цього мужика я встав на узбіччі, і почав ловити тачку. Машин було дуже мало, 1-2 в 5 хвилин. Звичайно, були ті, хто зупинялися, але вони їхали не далеко, в найближчі села. Ти спасінням виявилися далекобійники на КамАЗах, які підкинули прям до траси.

2. Я думав, що коли опинюся на трасі, всі проблеми відразу вирішуватися, що зловлю якусь машину і помчу на ній в сторону Києва. Так, я опинився на трасі. Але ситуація не покращилася, скоріше навіть погіршилася! Начебто федеральна автомобільна дорога, що сполучає дві столиці, а машин НІ! Взагалі ні. Абсолютно порожня траса в обидві сторони. До кордону близько 12 км. Одягнувши два рюкзака, я відправився в сторону цивілізації. Те почуття, коли ти зовсім один, навколо нікого, телефон Неможливо зарядити телефон від зовнішнього акумулятора, тому що занадто холодно, і тільки зимове сонце, торкаючись верхівок беріз, опускається у тебе на очах.

Усередині спалахувала невелика іскорка, коли раз у 10-15 хвилин з-за обрію з'являвся силует машини. Доводилося стрибати з витягнутою рукою і піднятим пальцем, щоб хоча б якось привернути увагу. Але іскорка тут же згасала, коли машина проносилася повз зі швидкістю понад 120 км / ч. І знову порожня дорога, що йде вдалину. Нарешті знайшовся добрий чоловік на маленькій оці, який підвіз до кордону!

Як тільки я пройшов контроль і виявився на Українській території, сонце сіло, стало темно і незатишно. Легковиків і раніше практично не було, і тільки фури стояли близько узбіччя, чекаючи своїх власників.

Зайшов погрітися в кафешку. Випивши чаю, я вже почав думати, а чи не лишитися мені тут до ранку, адже в темний час доби стопити просто безглуздо. І тут я подивився на час, по Московському зараз 6 вечора, а по Київському то тільки 4 годині дня! Я все одно не уявляв, що я буду робити. Уже стало хилити в сон, але тут мені стали натякати, що мовляв тут вам не готель. Я зрозумів, що якщо зараз не піду сам, то через годинку мене звідси просто виженуть.

Прикордонний пункт знаходиться на відкритому полі. Мало того, що на вулиці -15 -20, так ще і сильний пронизливий вітер, який не дає стояти на місці. На кордоні здалася єдина машина, після того як вона пройшла контроль, я, вже від безвиході, встаю перед нею і вона зупиняється. Прошу водія мінівена підвезти куди завгодно, в будь-який населений пункт, подалі звідси, інакше я просто перетворюся на бурульку. Доброї душі людина погодився підкинути до найближчої заправки. Найближча заправка виявилася в 70 км від кордону. Здивований заправник виходить мені на зустріч з питанням: «А ви до кого?» Я просто знизав плечима.

Поруч із заправкою стояла машина. На запитання «Куди мені треба?», Я навіть не знав що відповісти, до Києва він мене точно не довезе. У підсумку попросив відвезти на залізничну станцію. До речі вона виявилася зовсім не далеко. Але по дорозі до неї водій, якого звали Денис, подзвонив своїм знайомим і дізнався, що поїзди до Києва сьогодні більше не ходять. У відповідь на те, що мені нікуди йти, він запропонував залишитися у нього на ніч. Я просто дивуюся наскільки добрими бувають люди! Не кожен погодиться вписати абсолютно незнайомої людини, якого взагалі перший раз бачиш.

У підсумку кинули речі в нього в будинку, з'їздили на вокзал, подивилися розклад і купили мені квиток до Києва. До речі в його машині виявилася дуже класна акустична система, яку він сам монтував. Коли врубать на повну, відчуваєш неймовірний кайф від прослуховування музики. Тепер я переконуюся в тому, що в машині просто зобов'язаний бути ідеальний звук. Рано вранці він відвіз мене на вокзал. Через 3 години я вже був в Києві.

3. У Києві я був рівно добу. Кинувши речі в одного на роботі, я поїхав дивитися на Майдан. У той момент, коли я там був, ніяких протистоянь, ніяких активних дій не відбувалося. Беркут стояв на своєму місці, а протестувальники не висовувалися з-за барикад. Я від багатьох чув, що на Майдані погано ставляться до Москвичам, та й взагалі до Російським. Наскільки я зрозумів, всім було абсолютно все одно хто ти, звідки ти. На Грушевського не було нічого путнього, і ми з Пітерськими і Київськими друзями вирішили обійти Беркут ззаду, подивитися на тітушек і як то кажуть, знайти собі пригод на дупу. Зрештою, нас самих взяли за тітушек і розгорнули на одній з далеких барикад Майдану.

Ніч в Києві я не знав де буду проводити. Тільки під вечір знайшлася вписка. Віталій, в колишньому теж автостопщик, люб'язно надав мені свою квартиру, а сам пішов чергувати на Майдан, він був медиком-добровольцем. Вечір мені скрасив кошеня, який завжди грав і бешкетував))

4. Ось уже ранок і через кілька годин у мене літак в ОАЕ. До речі квиток коштував близько 4500р в обидві сторони. Аеропорт Жуляни дуже сподобався: маленький, з wifi, в 15 хвилинах їзди від залізничного вокзалу.

Найбільші витрати повинні були бути саме на житло в Дубаї. Буквально за тиждень до поїздки, через couchsurfing, я знайшов вписку недалеко від району Dubai Marina. Крім мене в квартирі вписувалися ще хлопець з дівчиною з Німеччини.

Мої друзі з Москви, які прилетіли за пару днів до мене, жили в готелі, в якому не було wifi. Ну а в мене був і wifi і ключ від будинку і компанія, з якою можна було по практикувати my bad english.

5. Про Дубаї є багато звітів і в кожному з них розповідають про місто, про його переваги та недоліки. Я ж хочу показати вам місто зверху! З висоти кілька сотень метрів. З шпилів хмарочосів.

6. Перший шпиль, висота якого 345 метрів!

7. Після Російської зими опинитися в теплій країні було порівняти з раєм!

8. Головна дорога в місті Sheikh Zayed Road. Мушлі з правого боку - це станції метро. Багато мені говорили, що в Дубаї таксі дешевше, ніж метро. Це не так. Потрібно просто купити срібну карту і користуватися їй в громадському транспорті. Навіть коли ми запихалися вп'ятьох в одне таксі, вартість з людини була 7 дирхам (70р), в метро ж я витрачав максимум 6 дирхам за один вхід. І то це було один раз, зазвичай за одну поїздку у мене знімалося 2,3 дірхама (23 рубля), але це я переміщався на не дуже великі відстані.

9. На самому верху готелю Address навпаки Бурдж Халіфа.

10. А ось і сама Burj Khalifa, найвища будівля в світі. Висота 828 метрів.

11. Crazy Russians

12.

13. Здоровезна розв'язка

14.

15. Місто абсолютно не пристосований для пішоходів, хоча це й не дивно, практично у всіх в Дубаї є машини. У тих же, у кого їх немає, їздять на автоматизованому метро (поїзди управляються системою, а не машиністами).

16. Фінансовий центр.

17.

18. On the top!

19. У Дубаї ми були десь тиждень, і ця була найкраща тиждень зими!

20.

21. Більшість дахів у місті відкриті і потрапити на них може практично будь-який.

22. Dubai Mall - найбільший торгово-розважальний центр в світі! По ньому можна ходити годинами. До речі, по всьому молу працює безкоштовний wifi.

23. Оглядовий майданчик в Бурдж Халіфа знаходиться на 124 поверсі. Квитки туди коштують мінімум 1250р, якщо купувати через інтернет, якщо купувати вже на місці на найближчі сеанси, то це буде коштувати вже 4000р.

Ми трошки схитрували і потрапили на 123 поверх безкоштовно. Увечері мені там зовсім не сподобалося, все місто темний. Раджу йти туди на світанку або днем.

24. Район Dubai Marina. Справа найвища будівля в цьому районі - Princess Tower. У ньому, до речі, мають квартири деякі корумповані чесні чиновники Росії.

У передостанній день нашого перебування в Дубаї я і Володя вирішили пробігтися по найсмачнішим дахах цього району.

25. Залізли на самий кінчик шпиля Princess Tower! 414 метрів! До речі, ті хлопці, які спробували повторити сходження, були схоплені охороною з автоматами і мало не сіли в місцеву в'язницю!

26.

27. Острів Пальма Джумейра

28. Вдалині видніється шалено дорогий готель Atlantis. Поруч з ним знаходиться аквапарк. Територія величезна, а гірок не дуже багато. Особисто мені він не дуже сподобався, не варто своїх грошей.

29. Burj Al Arab - ще один мега елітний готель

30.

31. Cayan Tower - будівля у вигляді завитки.

32. 330 метрів

33. Деякі фотографії вийшли краще на айфон

34. Панорама району

35.

36. Увечері там просто казка

37. Подорожі вчать більше, ніж, що б там не було. Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж десять років життя вдома.

Як бонус невеликий відео ролик з дахів Дубая:

Подорожуйте і пізнавайте світ!